Een geweldige manier om de aandacht van uw lezer te krijgen is om een verhaal te vertellen.
Alles wat je bedenkt om te schrijven kan worden verteld als een verhaal.
Geweldige verhalen hebben personaliteit. Overweeg om een geweldig verhaal te schrijven dat persoonlijkheid bevat. Het schrijven van een verhaal met persoonlijkheid voor potentiële klanten zullen u helpen met het maken van een band met uw relatie. Dit blijkt uit kleine eigenaardigheden zoals woordkeuze of zinnen. Schrijven vanuit uw standpunt gezien, niet uit ervaring van iemand anders.
Geweldige verhalen zijn voor iedereen, ook al zijn ze maar geschreven voor één iemand.Als u probeert te schrijven met een brede algemeen publiek in het achterhoofd, zal uw verhaal onwaar en saai klinken. Het zal niemand interesseren. Schrijf voor één persoon. Als het echt is voor de één, dan is het echt voor de rest.
In elke organisatie is het een uitdaging om verzuimkosten te beheersen en tegelijkertijd de inzetbaarheid van medewerkers te verhogen. Bij Ascenditur begrijpen we dat dit een balans vereist tussen het welzijn van medewerkers en organisatorische efficiëntie.
Idee: bovenstaand model mooi visualiseren in ascenditur stijl (met logo) -> Afbeeldingen SEO
Preventie als basis
bla bla
Verzuimdrempel
bla bla
Hervattingsdrempel
bla bla
Als organisatie kun je dus op meerdere manieren het verzuimproces beinvloeden en zelfs voorkomen.
Vraag onze brochure aan:
De Ascenditur Methode
Benieuwd naar wat we allemaal nog meer doen? Vraag nu onze gratis brochure aan en ontvang ons drieluik en onze vijf leaflets over de fundering van onze inzetbaarheidsdienstverlening.
Benieuwd wat duurzame inzetbaarheid binnen uw organisatie kan betekenen?
Neem gerust contact met ons op.